FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Jakie są koszty wysyłki i czas dostawy?
Zamówienia złożone do godziny 14:00 wysyłane są najczęściej tego samego dnia i dostarczane na dzień następny. Wszystkie aktualne koszty wysyłki można zobaczyć w koszyku lub na stronie Czas i koszty dostawy. Koszt wysyłki przy zamówieniach od 100 zł jest o połowę tańszy, a od 199 zł darmowy!
Czy można płacić przy odbiorze?
Tak, oferujemy możliwość płatności przy odbiorze. Bez względu na wybraną formę wysyłki, opcja pobrania wiąże się z dodatkowym kosztem w wysokości 3 zł.
Nie udało mi się opłacić zamówienia za pomocą szybkich płatności, co teraz?
Proszę najlepiej o ponowne złożenie zamówienia lub przelanie wymaganej kwoty na numer konta bankowego PL 54 1050 1504 1000 0090 8273 0483 wraz z podaniem numeru zamówienia.
Jak mogę złożyć reklamację lub zwrócić produkt?
Prosimy o kontakt mailowy na adres [email protected] lub telefoniczny pod numerem 733 728 155. Na zwrot produktu przysługuje 14 dni, pod warunkiem, że produkt nie ma krótkiego terminu przydatności. Wszystko również zostało opisane tutaj: https://wokanmi.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/5
Czy mogę zamówić produkty hurtowo?
Oczywiście! Posiadasz własną firmę, foodtruck, sklep, kawiarnię, restaurację, czy cokolwiek innego? Zapraszamy do kontaktu.
Czy mogę zmienić lub anulować zamówienie po jego złożeniu?
Jak najbardziej - proszę złóż zamówienie ponownie, twoje wcześniejsze zamówienie anulujemy.
Czy prowadzicie program lojalnościowy dla stałych klientów?
Oczywiście! Każdy klient, który się zarejestruje, otrzymuje punkty lojalnościowe. Za każde wydane 1 zł otrzymujesz 1 punkt. 25 punktów to 1 zł do wydania na dowolne produkty. Szczegóły znajdziesz tutaj: Program lojalnościowy.
Czy dostanę jakieś gratisy?
Śledź naszą stronę główną, aby zobaczyć aktualne promocje - bardzo często mamy coś fajnego GRATIS do zaoferowania. Do większych zamówień na pewno dorzucimy coś ekstra. Nie zapomnij także zarejestrować się do programu lojalnościowego, aby zyskać jeszcze więcej korzyści!